15 Mart 2013 Cuma

Öğrenci staj alımı hk.

Ben Harran üniversitesinde turizm ve otel işletmeciliği programında öğretim görevlisiyim. öğrencilik dönemim boyunca yurt içi ve yurt dışında otellerde çalıştım. şuanda öğrencilerim için aynı beklentı içerisindeyim. ama uluslararası oteller maalesef buraya kariyer günleri, staj alımı gibi sebeplerle gelmek istemiyor uzaklıktan ötürü. Öğrencilerimiz Şanlıurfa ve yakın bolgelerden gelmişlerdir. Ve öğrencilerimizin vizyon ve bilgisinin genişlemesi adına bu tur etkinliklerin yapılması için uğraş verıyorum ama bazı otellere ve büyük seyahat işletmelerine attığım maillerden geriye dönen ya olmadı ya da olumsuz oldu. Sizin bu konuda destek ve yardım edeceğinizi temenni eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim. Şanlıurfa'dan selam ve hürmetler

Öğr.Gör.Gül ERKOL

Harran Üniversitesi 
Şanlıurfa Meslek Yüksekokulu 

Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri
Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı
Eyyübiye Yerleşkesi 
63200 ŞANLIURFA

Tlf: 
0 414 318 38 53
Faks: 
0 414 318 39 28

 

 

Hiç yorum yok: