8 Şubat 2011 Salı

Toplam kalite yönetimi

İkyworld.com Forum > Diğer Konular > Toplam kalite yönetimi

 

 

ISO 9001:2000 Kalite yönetim sistemi

Yemek soğutma cihazı (Blast Chiller) kullanma talimatı

Yemek reçeteleri hazırlama talimatı

Taş tabanlı fırın kullanım talimatı

Sanayi tipi sebze doğrama nakinesi kullanma talimatı

Sanayi tipi sterilize dolap kullanma talimatı

Sanayi tipi karıştırıcı (Mikser) kullanım talimatı

Sanayi tipi kuzine kullanım talimatı

Sanayi tipi kıyma makinesi kullanım talimatı

Sanayi tip kaynatma tenceresi kullanım talimatı

Sanayi tipi grill kullanım talimatı

Sanayi tipi fritöz kullanım talimatı

Sanayi tipi devrilir tava kullanım talimatı

Sanayi tipi baın marıe (benmari) kullanım talimatı

Mutfak Departmanı ambardan malzeme çekme talimatı

Konveksiyonlu fırın kullanma talimatı

Sanayi tipi hamur yoğurma makinesi kullanım talimatı

Hamur açma makinesi kullanma talimatı

Gece vardiyası (24.00 – 08.00) çalışma talimatı

Elektrikli banket arabası kullanım talimatı

Bulaşık yıkama makinesi kullanım talimatı

Buharlı ekmek fırını kullanma talimatı

ISO 16949 Otomotiv Sektörü Kalite Yönetim Sistemi

ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Belgelendirme

ISO 22000 - HACCP Gıda Güvenliği

Ohsas 18001 İş sağlığı ve güvenliği yönetim sistemi

ISO 9001 :2000 Kalite Yönetim Sistemi

Kalite Yönetim Sistemi Nedir?

 

 

 

Sayın İlyworld.com Haber Grubu üyemiz,

www.ikyworld.com ve Forum sayfalarında İnsan Kaynakları Yönetimi kapsamında çeşitli konularda yüzlerce makale, genelge, yönetmelik mevcuttur.

 

 

Hiç yorum yok: