18 Eylül 2008 Perşembe

Kalfalık ve çıraklık eğitimi.

Milli Eğitim Bakanlığı 31.07.2008 tarihinden itibaren 3308 Sayılı Kanun kapsamında bulunan tüm meslek dallarını kapsayan belge başvurusu affı çıkarmıştır. Bu affın belge başvurusu için son af başvurusu olduğu özellikle belirtilmektedir. Şartları uygun olarak müracaat edenler Şubat 2009 yılında kalfalık sınavlarına katılabileceklerdir. Başvuru süresi 31.07.2008 tarihinden itibaren 3 ay’dır. Bütün meslek dalları için son başvuru tarihi 31 Ekim 2008 dir.

Başvuruda bulunacak kişinin 3308 Sayılı Kanunun kapsama alındığı tarihte bir iş yerinde çalıştığını belgelendirmesi yeterli olacaktır. Kapsam tarihinde 18 yaşını dolduranlar doğrudan kalfalık sınavlarına alınabilecektir. O tarihte 16 yaşını tamamlayıp 19 yaşından gün almayanlar ise intibak eğitimine katılarak kalfalık sınav hakkını kazanacaklardır.

Müracaatlar şahsen olabileceği gibi, kurumsal olarak yapılacak toplu başvurular da değerlendirilecektir. Kurumsal toplu yapılacak başvurularda Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü (Çıraklık Eğitim) Müdür Yardımcısı S. Ahmet ÜNÜVAR’dan bilgi alabileceklerdir. Şahsi müracaatların Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü’ne yapılması hususunu bilgilerinize rica ederim.

Vildan DEMER
Genel Sekreter

Başvuru İletişim Bilgileri : Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü (Çıraklık Eğitim), Tel: 0242 3455434 dahili 120
Faks: 0242 3342620, GSM: 0532 6945336
Eski Sanayi Sitesi 680 Sok. Madeni İşler Bölümü No: 10 ANTALYA 

Hiç yorum yok: